Ga naar de inhoud
  • Mijn leeromgeving
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Samenwerking
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • 085 4879310
Menu
  • Mijn leeromgeving
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Samenwerking
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • 085 4879310
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Dyslexie
    • Leerproblemen
    Menu
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Dyslexie
    • Leerproblemen
    • Neuropsychologie
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    Menu
    • Neuropsychologie
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cursussen Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Opleiding arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    Menu
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cursussen Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Opleiding arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
    Menu
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Trauma Academie
  • Opleidingsadvies
    • Opleidingsadvies
    • BIG-geregistreerde beroepen
    • NIP-registratie en accreditatie
    • Jeugd- en gezinsprofessional SKJ
    • VGCt
    • (Mede)behandelaar dyslexie
    • Praktijkondersteuner GGZ
    Menu
    • Opleidingsadvies
    • BIG-geregistreerde beroepen
    • NIP-registratie en accreditatie
    • Jeugd- en gezinsprofessional SKJ
    • VGCt
    • (Mede)behandelaar dyslexie
    • Praktijkondersteuner GGZ
  • Supervisie
Search
Close
  • Home
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Dyslexie
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Leerproblemen
    • Neuropsychologie
    • Neuropsychologie – diagnostiek en behandeling
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cursussen Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Opleiding arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Trauma Academie
  • Opleidingsadvies
  • Supervisie
  • Mijn Leeromgeving
  • Contact
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Samenwerking
  • Veelgestelde Vragen
  • 085 4879310
Menu
  • Home
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Dyslexie
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Leerproblemen
    • Neuropsychologie
    • Neuropsychologie – diagnostiek en behandeling
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Cursussen Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Opleiding arbeid- en Organisatiepsycholoog NIP
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Arbeids- en organisatiepsychologie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Trauma Academie
  • Opleidingsadvies
  • Supervisie
  • Mijn Leeromgeving
  • Contact
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Samenwerking
  • Veelgestelde Vragen
  • 085 4879310
We updaten onze website! Inschrijven is daarom tijdelijk niet mogelijk. Mail je inschrijving naar info@pao.nl.
Nieuw

Reflectie en ontwikkeling begeleiden

ROB1

Inschrijven
1250 (incl. bordspel)
Inschrijven
Deze cursus staat in het STAP-scholingsregister
Overzicht
Accreditaties
Doelgroepen
Programma
Het Team
Resultaat
Data / locaties
Reviews
FAQ
Overzicht

Het professioneel vormgeven van intervisie, werkbegeleiding en supervisie

Rated 4 out of 5
Reviews bekijken

Een leven lang leren, als individu, als organisatie en in zelforganiserende teams. Mooie woorden die een ambitie vertegenwoordigen. Maar hoe komen professionals en teams tot persoonlijke en professionele ontwikkeling en groei? Het werken in de mensgerichte beroepen vraagt om diepgaande reflectie en inzichten. Wat is er nodig om zelf in ontwikkeling te blijven en anderen hierin te begeleiden?

In deze cursus leer jij hoe je intervisie, werkbegeleiding en vakinhoudelijke supervisie professioneel vormgeeft. We gaan in op de werkzame mechanismen van leren en ontwikkelen. Hierbij maken we gebruik van een gefaseerd model dat je stap voor stap vaardiger en competenter maakt bij het inzetten van reflectie om het beroepshandelen te verstevigen.

Met de kennis vanuit onder andere begeleiding, coaching, supervisie en intervisie bouw je aan jouw rol. Je zorgt voor een veilig leerklimaat waarin professionals zelf regie en verantwoordelijkheid kunnen en durven nemen. Via jouw begeleiding ontstaat een nieuwe manier van samenwerken en communiceren en draag je bij aan een duurzame ontwikkeling van professionals, op een methodische manier.

Na deze basiscursus is er de mogelijkheid om de verdiepingscursus Leren en ontwikkeling begeleiden te volgen. In deze verdiepingscursus staat het team en de organisatie centraal. Je ontwikkelt kennis en vaardigheden om een stevig leerklimaat te ontwikkelen voor teams en
organisaties.

Na het afronden van deze cursus en de vervolgcursus Leren en ontwikkeling begeleiden ben je expert als het gaat over volwassen leren. Jij weet als ontwikkelingskundige wat professionals nodig hebben om een continue ontwikkeling in organisaties te bewerkstelligen en behouden.

Lees hier het interview met Adrianne over ontwikkelingskunde
“Als organisatie moet je professionals begeleiden bij het richting geven aan hun eigen leerproces“

Kernpunten:

  • intensief blended: een ervaringsgerichte cursus met een gebalanceerde mix van online leren, intervisie en klassikale cursusdagen;
  • coachend begeleiden van professionals en teams zodat ze zich blijvend ontwikkelen;
  • creëren van een lerend systeem met (multidisciplinaire) groepsgenoten;
  • het kunnen stimuleren van denken, voelen en handelen gericht op ontwikkeling en zelfregie;
  • in de organisatie vertalen wat er nodig is om een ontwikkelingsgericht beleid te creëren;
  • na het succesvol afronden van deze basiscursus kun je toetreden tot het Gilde van Ontwikkelingskundigen.

Prijs inclusief:

  • toegang tot de online leeromgeving van PAO
  • intensieve online leeromgeving, cursus en ontwikkelgroepen/intervisie (blended learning)
  • het bordspel Ontwikkelingskunde ©
  • geaccrediteerd certificaat
  • uitgebreide lunch

Docent(en)

Adrianne van Doorn

Docent PAO

Waar en wanneer

De eerstvolgende cursus start op .
Klik hier voor een overzicht van alle startdata en locaties

Klik hier een overzicht van alle startdata en locaties

Studiebelasting

  • Klassikaal: 18 uur
  • Online: 9 uur
  • Zelfstudie: 35 uur
Op de hoogte blijven?

Cursus reflectie en ontwikkeling begeleiden

Ontvang een seintje als er nieuws is over deze cursus, bijvoorbeeld bij nieuwe cursusdata. Je ontvangt ook een PDF met alle cursusinfo. Meld je hier aan!
PDF & Print

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Accreditaties

Accreditaties

Accreditatie Nummer Accreditatiepunten
NVO-OG* 398804 22,5 herregistratie
22,5 opleiding – overige taken
22,5 opleiding- extra literatuurstudie
NIP K&J 398804 22,5 herregistratie
22,5 opleiding – overige taken
22,5 opleiding- extra literatuurstudie
Registerplein 398804 58,0 deskundigheidsbevordering Clientondersteuners, GGZ-agogen, Maatschappelijk Werk, Psychodiagnostisch Werkenden en Sociaal Agogen
SKJ 398804 Het SKJ accepteert voor zowel de herregistratie van jeugdzorgwerkers als pedagogen en psychologen het aantal accreditatiepunten dat door NVO Orthopedagoog-generalist/NIP Kinder- en jeugdpsycholoog aan deze cursus is toegekend

*De accreditatiepunten die gelden voor NVO-OG zijn ook geldig voor NVO basis(ortho)pedagogen. Houd hiervoor het aantal herregistratiepunten aan.
*De cursus telt mee als niet-geaccrediteerde scholing in het kader van herregistratie supervisoren

Je ontvangt een geaccrediteerd certificaat als:
• je actief hebt deelgenomen in de klassikale bijeenkomsten
• je 100% van de online uren hebt doorlopen
• je een voldoende hebt voor je toetsing (beoordeeld door docent)
• je minimaal 90% aanwezig bent geweest tijdens de klassikale uren. Ben je tussen de 80 en 90% aanwezig geweest, kun je in de meeste gevallen een vervangende opdracht maken.

Je ontvangt een bewijs van deelname, zonder accreditaties als:
• je minimaal 70% aanwezig bent geweest
• je geen voldoende hebt gehaald voor de toetsing
• actieve deelname en afronding van de online elementen is wel vereist.

Aan bovenstaande informatie m.b.t. de accreditatiepunten kunnen geen rechten worden ontleend. Voor de actuele stand van zaken verwijzen we je naar PE-online. Kom je er niet uit, mail gerust naar info@pao.nl en we helpen jou verder.

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Doelgroepen

Doelgroepen

Voor wie is reflectie en ontwikkeling begeleiden interessant? Je bent een hbo- of wo-professional en:

  • begeleidt individuen en / of teams door intervisie, supervisie, coaching of werkbegeleiding of ambieert deze rol
  • wil ‘leren en ontwikkelen’ in jouw organisatie professioneel vormgeven

Voor deelname aan de cursus is het vereist dat je tijdens de cursus een oefenplek hebt of creëert waarin je een groep van minimaal 4 personen begeleidt.

De basiscursus Reflectie en ontwikkeling begeleiden en de verdiepingscursus Leren en ontwikkeling begeleiden lenen zich bij uitstek om incompany te organiseren. Je leert en werkt dan tenslotte samen met collega’s, al dan multidisciplinair, aan een nieuw en lerend systeem. De kennis en vaardigheden pas je samen direct toe in jullie werkpraktijk en samen maak je de vertaling en implementatie naar wat er nodig is voor een ontwikkelingsgericht(er) beleid in jullie team of organisatie.

Lees hier meer over onze verschillende incompany mogelijkheden

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Programma

Programma

De cursus bestaat uit zeven online modules die je als voorbereiding doorloopt voor de drie klassikale bijeenkomsten.

Online module 1 | Begeleidingsvormen en ontwikkelingskundigheid
Na afloop van deze module

  • heb je een overzicht van verschillende begeleidingsvormen
  • weet je waar de unieke kenmerken liggen van elke begeleidingsvorm
  • heb je inzicht op welke manier je eigen beeldvorming m.b.t. beroepen jou beïnvloedt

Online module 2 | Leren, werken en de toekomst
Na afloop van deze module

  • heb je zicht op wat er van professionals verwacht wordt in de toekomst
  • weet je welke belangen er meespelen in het borgen van ontwikkelingskundigheid
  • weet je op welke manier je gedachten je handelen beïnvloeden en welke mindset er nodig is om tot leren te komen

Online module 3 | Daarom ontwikkelingskundigheid!
Na afloop van deze module

  • heb je een helder beeld over ontwikkelingskundigheid
  • zie je de noodzaak van het vormgeven van een beroep dat aansluit op de wensen van de toekomst
  • heb je een beeld van competenties en begrijpt dat deze nodig zijn voor je werk als ontwikkelingskundige

Online module 4 | Borging van begeleidingstrajecten
Na afloop van deze module

  • weet je aan welke normen, eisen en verwachtingen je wel en niet kunt voldoen
  • heb je handvaten om verwachtingen om te zetten in concreet handelen
  • heb je zicht op het indelen van ontwikkelingsgroepen

Online module 5 | Grondhouding van de ontwikkelingskundige
Na afloop van deze module

  • weet je wat de basishouding van een ontwikkelingskundige is
  • weet je welke leervragen passend zijn in een ontwikkeltraject
  • heb je praktische handvaten om het inregelen van groepen vloeiend te laten verlopen

Online module 6 | De ander in de reflectieve stand krijgen
Na afloop van deze module

  • weet je hoe leren werkt
  • weet je waarom er gereflecteerd wordt
  • heb je zicht hoe je reflectie kan aanwakkeren en stimuleren

Online module 7 | Veiligheid, reflectie en de voorwaarden om tot leren te komen
Na afloop van deze module

  • weet je hoe veiligheid en leren elkaar beïnvloeden
  • heb je verschillende handvaten om veiligheid in je ontwikkelingsgroep te begeleiden
  • kun je veiligheid en vragen stellen verbinden

Werkwijze
Het didactische principe van deze cursus is ervaringsleren. Het leren van eigen ervaringen staat centraal en eigen regie over je leerproces is essentieel.

  • ter voorbereiding op de cursusdagen lees je de literatuur, pas je geleerde kennis toe in jouw praktijk en kijk je hier kritisch op terug. Dit valt onder huiswerkuren.
  • daarnaast volg je voorafgaand aan elke cursusdag de online modules. Hierin krijg je theoretische basiskennis, video-oefeningen, discussieopdrachten en vragen om na te gaan of je de stof begrijpt.
  • vervolgens ga je naar de klassikale bijeenkomst. Deze is gericht op nabespreken en het toepassen van de online geleerde kennis op casussen en de eigen praktijk. Voorafgaand of na afloop van een klassikale bijeenkomst doe je intervisie met medecursisten. Wij noemen dit de ontwikkelgroepen. In deze ontwikkelgroep kun je het geleerde direct in de praktijk brengen.

Voorafgaand óf na afloop van de tweede en derde klassikale bijeenkomst doe je intervisie met medecursisten. Wij noemen dit de ontwikkelgroepen. In deze ontwikkelgroep kun je het geleerde direct in de praktijk brengen. Hierbij is de docent als begeleider van het leerproces aanwezig. Omdat deze cursus gaat over het begeleiden van ontwikkeling en reflectie is een ontwikkelgroep eigenlijk één grote casus: oefenen in een echte praktijk. Een klassikale bijeenkomst zier er als volgt uit:

09.00 – 11.00 uur |Ontwikkelgroep 1
11.00 – 15.00 uur |Inhoudelijke elementen, plenair
15.00 – 17.00 uur |Ontwikkelgroep 2

Bordspel Ontwikkelingskunde ©

Het bordspel Ontwikkelingskunde © is ontwikkeld om abstracte begrippen als ‘leren’ en ‘ontwikkelen’ tastbaar en visueel te maken. Het geeft richting en duidelijkheid in de stappen die nodig zijn in je eigen leerproces, dat van de ander én dat van het team. Als cursist ervaar je het bordspel  zelf door ermee aan de slag te gaan en in de intervisie/ontwikkelgroep. Je wordt in deze cursus getraind om het bordspel zélf in te zetten in jouw werkpraktijk.

Je ontvangt het bordspel tijdens de eerste cursusdag want dit is inbegrepen bij de cursusprijs.

 

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Het Team

Programmamanager

Severine van Grunsven-Vervoort

Severine.van.grunsven@pao.nl

Heb je inhoudelijke of praktische vragen over deze cursus? Wil je weten of de cursus past bij jouw praktijk en vooropleiding? Neem dan contact met mij op. Ik denk graag met je mee en help je bij het maken van een goede keuze. Als het nodig is leg ik je vragen voor aan de docent. Ook zorg ik ervoor dat de cursus vlekkeloos verloopt.

Docent(en)

Loading…

Adrianne van Doorn

Docent PAO

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Resultaat

Resultaat

Na afloop van deze cursus:

  • weet je hoe leerprocessen werken en kun je deze stimuleren;
  • ken je verschillende technieken om tot effectieve reflectie te komen;
  • kun je een prettig leerklimaat scheppen waar professionals optimaal tot bloei komen;
  • kun je jouw senior begeleidingsrol professioneel vormgeven.

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Data / locaties

Data & Locaties

Klik op het kruisje voor de startdatum voor alle cursusdata.

Startdatum 

13 okt 2022
Amersfoort
20221013
Vol
donderdag 13 oktober 2022 09:00 – 17:00 Amersfoort
woensdag 2 november 2022 09:00 – 17:00 Amersfoort
Ontwikkelgroep 1 09:00 – 11:00 uur
Inhoudelijke elementen, plenair 11:00 – 15:00 uur
Ontwikkelgroep 2 15:00 – 17:00 uur
dinsdag 22 november 2022 09:00 – 17:00 Amersfoort
Ontwikkelgroep 1 09:00 – 15:00 uur
Inhoudelijke elementen, plenair 11:00 – 15:00 uur
Ontwikkelgroep 2 11:00 – 17:00 uur

 

Startdatum 

17 mei 2023
Amersfoort
20230517
Schrijf je in
woensdag 17 mei 2023 09:00 – 17:00 Amersfoort
woensdag 31 mei 2023 09:00 – 17:00 Amersfoort
Ontwikkelgroep 1 09:00 – 11:00 uur
Inhoudelijke elementen, plenair 11:00 – 15:00 uur
Ontwikkelgroep 2 15:00 – 17:00 uur
woensdag 21 juni 2023 09:00 – 17:00 Amersfoort
Ontwikkelgroep 1 09:00 – 15:00 uur
Inhoudelijke elementen, plenair 11:00 – 15:00 uur
Ontwikkelgroep 2 11:00 – 17:00 uur

 

Locatie: Amersfoort Eenhoorn Meeting Center

De cursus Reflectie en ontwikkeling begeleiden en de vervolgcursus Leren en ontwikkeling begeleiden lenen zich bij uitstek om incompany te organiseren. Je leert en werkt dan tenslotte samen met collega’s, al dan multidisciplinair, aan een nieuw en lerend systeem. De kennis en vaardigheden pas je samen direct toe in jullie werkpraktijk en samen maak je de vertaling en implementatie naar wat er nodig is voor een ontwikkelingsgericht(er) beleid in jullie team of organisatie.

Lees hier meer over onze verschillende incompany mogelijkheden

Op de hoogte blijven?

Cursus reflectie en ontwikkeling begeleiden

Ontvang een seintje als er nieuws is over deze cursus, bijvoorbeeld bij nieuwe cursusdata. Je ontvangt ook een PDF met alle cursusinfo. Meld je hier aan!
PDF & Print

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Reviews

Plaats een review

Enthousiasme spat er vanaf

Rated 4 out of 5
25 november 2022

Heerlijke manier van lesgeven. Stof is praktisch toepasbaar en fijne combinatie tussen praktijk en theorie. Ik vond het wel jammer dat het na 3x klaar is want er was voor mij meer oefentijd nodig.

Ik zou de cursusduur verlengen en de verdiepingscursus erop laten volgen.

Chantal Thijssen

Prikkelend

Rated 4 out of 5
25 november 2022

Het bordspel ontwikkelkunde is voor mij als supervisor heel bruikbaar. Ik heb er al diverse keren mee gewerkt zowel in supervisie als intervisie. Aandacht voor elementen die belangrijk zijn bij het werken met een ontwikkelgroep (veiligheid, contracteren, model staan, werken met wat er gebeurt etc).

Adrianne gaf op een prima manier les, voldoende afwisseling, wel erg gericht op ontwikkelingskunde, waar ik eigenlijk niet voor kwam. Ze nodigt je uit om eens van ‘bril’ te wisselen middels de artikelen, filmpjes of dingen die ze vertelt. Ze prikkelt om dingen eens op een andere manier te bekijken. Ik heb er voldoende uit kunnen halen wat ik kan gebruiken in de praktijk als supervisor.

Ik vond het gedeelte wat we thuis moesten doen vaak erg veel, met name qua opdrachten. Voor mij was het maken van filmpjes een grote drempel, waar ik niet blij van werd. En waar ik in de toekomst ook niets mee ga doen. Ik merkte dat het mij aan tijd ontbrak om alle reacties en filmpjes van de overige cursisten te lezen en te bekijken. Soms waren opdrachten minder relevant voor mijn (leer)doel. Lang niet alles is voor mij bruikbaar omdat het echt over ontwikkelingskunde ging en leergroepen invoeren je organisatie. Ik kwam er met een ander doel (werkvormen uitbreiden die ik kan inzetten binnen de supervisie) . Maar ik heb er wel dingen uit opgepikt waar ik iets aan heb.

Elly Geraats

Reflectie

Rated 4 out of 5
31 mei 2021

Veelomvattend. Uitnodigend om mee verder te gaan. Er is bij mij veel reflectie aangewakkerd.

Anoniem

Groei

Rated 4 out of 5
27 mei 2021

De groeifactor van mezelf is enorm, het gevoel van weer heel veel leren en gedreven worden (door gedreven docent en leeromgeving die ook gedrevenheid initieerde bij mij).

Anoniem

Goede docent

Rated 4 out of 5
24 mei 2021

De docent nodigt uit tot proberen. Creëert (zelfs digitaal) een veilige sfeer. Zet aan tot leren!

Anoniem
​

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

FAQ

Veelgestelde vragen

Binnenkort

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag over deze cursus? Of wil je deze cursus incompany organiseren?

Stuur ons hier een bericht

of bel: 085 – 487 93 10 

Inschrijven Reflectie en ontwikkeling begeleiden
Inschrijven
Inschrijven
Volg ons ook op Instagram!
[Artikel] ‘De kans dat een depressie terugkeert na een behandeling met positieve CGT is kleiner dan na een behandeling met reguliere CGT.’ B…
[Artikel] ‘De kans dat een depressie terugkeert na een behandeling met positieve CGT is kleiner dan na een behandeling met reguliere CGT.’ B…
[Digitaal magazine jeugdcriminaliteit] Het NJI bracht recent een magazine uit, waarin lessen uit de praktijk over jeugdcriminaliteit centraa…
[Digitaal magazine jeugdcriminaliteit] Het NJI bracht recent een magazine uit, waarin lessen uit de praktijk over jeugdcriminaliteit centraa…
[Artikel] “Meer zorgvuldigheid bij de diagnostiek van dementie bij mensen met een verstandelijke beperking.” Dat is al meer dan vijftien jaa…
[Artikel] “Meer zorgvuldigheid bij de diagnostiek van dementie bij mensen met een verstandelijke beperking.” Dat is al meer dan vijftien jaa…
Wij houden je op de hoogte!

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en weet alles als eerste!

Aanmelden

Aanbod op thema

  • Kind en Jeugd
  • Cognitieve gedragstherapie
  • Volwassen en ouderen
  • Professionele vaardigheden
  • Verstandelijke beperking
  • Oplossingsgerichte Therapie
  • 100% online leren
  • Kind en Jeugd
  • Cognitieve gedragstherapie
  • Volwassen en ouderen
  • Professionele vaardigheden
  • Verstandelijke beperking
  • Oplossingsgerichte Therapie
  • 100% online leren

Over PAO

  • Over ons
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen

Kennis en inspiratie

  • Experts aan het woord
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies
  • Experts aan het woord
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies

Contact opnemen

085-4879310
info@pao.nl
Stel een vraag

  • © PAO Psychologie Nascholing & Opleiding
  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Privacybeleid
  • © PAO Psychologie Nascholing & Opleiding
  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Privacybeleid
Stel een vraag
Heb je een vraag over ons aanbod? Ben je op zoek naar een incompany cursus? Of wil je gratis opleidingsadvies? Stel hier je vraag en wij bellen of mailen je binnen drie werkdagen terug! Je kunt ons ook bereiken via: 085 4879310.
info@pao.nl
Mailen kan naar info@pao.nl
085-4879310
Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 13.00 uur
Chat met ons!
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 13.00 uur