Spring naar de content
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen
  • 085 4879310
Menu
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen
  • 085 4879310
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Dyslexie
    • Kinder- en Jeugdrecht
    • Leerproblemen
    Menu
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Dyslexie
    • Kinder- en Jeugdrecht
    • Leerproblemen
    • Neurodiagnostiek
    • Neuropsychologische diagnostiek
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    Menu
    • Neurodiagnostiek
    • Neuropsychologische diagnostiek
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    Menu
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
    Menu
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies
    • Opleidingsadvies
    • BIG-geregistreerde beroepen
    • NIP-registratie en accreditatie
    • Jeugd- en gezinsprofessional SKJ
    • VGCt
    • (Mede)behandelaar dyslexie
    • Praktijkondersteuner GGZ
    Menu
    • Opleidingsadvies
    • BIG-geregistreerde beroepen
    • NIP-registratie en accreditatie
    • Jeugd- en gezinsprofessional SKJ
    • VGCt
    • (Mede)behandelaar dyslexie
    • Praktijkondersteuner GGZ
  • Mijn Leeromgeving
  • Contact
Search
Close
  • Home
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Dyslexie
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Kinder- en Jeugdrecht
    • Leerproblemen
    • Neurodiagnostiek
    • Neuropsychologische diagnostiek
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies
  • Mijn Leeromgeving
  • Contact
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Veelgestelde Vragen
  • 085 4879310
Menu
  • Home
  • Cursusaanbod
    • Kind en Jeugd
    • Diagnostiek
    • Dyslexie
    • Interventies
    • Psychopathologie
    • Kinder- en Jeugdrecht
    • Leerproblemen
    • Neurodiagnostiek
    • Neuropsychologische diagnostiek
    • Cognitieve Gedragstherapie
    • Basiscursussen
    • Vervolgcursussen
    • Supervisorencursussen
    • Nascholingscursussen
    • Volwassenen en Ouderen
    • Diagnostiek en Behandeling
    • Professionele Vaardigheden
    • Adviseren / Beïnvloeden
    • Coachen / Leidinggeven
    • Supervisie / Intervisie
    • Verstandelijke Beperking
    • Diagnostiek en Interventies
    • Oplossingsgerichte Therapie
    • Oplossingsgerichte Methoden
    • 100% online leren
    • On Demand Webinars
    • Online Vaardigheidstrainingen
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies
  • Mijn Leeromgeving
  • Contact
  • Over PAO
  • Onze docenten
  • Veelgestelde Vragen
  • 085 4879310

Voorheen GITP PAO

Nieuw

100% ONLINE Basiscursus cognitieve gedragstherapie volwassenen en kinderen & jeugdigen

BGKJ

2450,-
Inschrijven
Overzicht
Accreditaties
Doelgroepen
Programma
Het Team
Resultaat
Data / locaties
Reviews
Overzicht

Deze basiscursus CGt is volledig online

Reviews bekijken

Cognitieve gedragstherapie is een bewezen effectieve methode voor de behandeling van een breed scala aan psychische klachten, waarbij het essentieel dat gedegen en vakkundig wordt ingezet.

In deze cursus maak je kennis met de denk- en werkwijze die wordt gehanteerd binnen cgt. Dit doen we in twee delen: een inleidend deel en een verdiepend deel.

In het inleidende deel besteden we aandacht aan de theoretische en wetenschappelijke in­zichten vanuit de experimentele psychopathologie en leertheorie die ten grondslag liggen aan de cognitieve gedragstherapie.

In het verdiepende deel trainen we cognitief gedragstherapeutische (evidence based) tech­nie­ken. Daarmee heeft de cursus ook een praktisch karakter. Zo leer je het op maat opstellen van een behandelplan op basis van functie- en betekenis analyses over de problematiek. Ook leer je begrijpen waarom je doet wat je doet, in plaats intuïtief handelen of het puur uitvoeren van een protocol bij een bepaalde diagnose.

  • Na afloop van deze cursus kun je zelfstandig cognitieve gedragstherapie indiceren, een behandelplan maken en dat uitvoeren onder supervisie.
  • Speciale aandacht voor leerprincipes, gedragstherapeutische diagnostiek en het gedragstherapeutisch proces
  • Toepassing bij volwassenen en kinderen & jeugdigen
  • 100 uur waarvan 74 online lesdagen en 26 online leeromgeving
  • Je oefent tijdens de cursus met virtuele cliënten

Sinds 17 maart geeft PAO Psychologie online les. Wil je weten hoe dit gaat en hoe andere cursisten dit ervaren? Lees dan verder over ons online college.

Prijs inclusief:

  • inclusief toegang tot de online leeromgeving van PAO
  • inclusief uitgebalanceerde mix online en informeel leren (blended learning)
  • inclusief geaccrediteerd certificaat
  • exclusief boeken

Docent(en)

Steven Strietman

Docent PAO

Sonja van Heumen

Docent PAO

Waar en wanneer

Klik hier voor een overzicht van alle startdata en locaties

Klik hier een overzicht van alle startdata en locaties

Studiebelasting

  • Online college: 72 uur
  • Online zelf werken: 28 uur
  • Zelfstudie: 260 uur

Blended basiscursus cognitieve gedragstherapie volwassenen en kinderen & jeugdigen

Wil je een overzicht van alle cursusinfo? Vul hier je gegevens in en download de pdf. We houden je dan ook op de hoogte van ontwikkelingen rondom deze cursus.
PDF & Print

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Accreditaties

Accreditaties

AccreditatieNummerAccreditatiepunten
NIP K&J415469In aanvraag:
100,0 herregistratie
80,0 opleiding – behandeling
20,0 opleiding – diagnostiek
68,0 opleiding – extra literatuurstudie
NIP ELP415469In aanvraag:
161,0
NVO-OG*415469In aanvraag:
100,0 herregistratie
80,0 opleiding – behandeling
20,0 opleiding – diagnostiek
68,0 opleiding – extra literatuurstudie
SKJ415469Het SKJ accepteert voor zowel de herregistratie van jeugdzorgwerkers als pedagogen en psychologen het aantal accreditatiepunten dat door NVO Orthopedagoog-generalist/NIP Kinder- en jeugdpsycholoog aan deze cursus is toegekend
VGCt415469In aanvraag:
100,0
LV POH-GGZ33452730,0
VSR415469100,0

*De accreditatiepunten die gelden voor NVO-OG zijn ook geldig voor NVO basis(ortho)pedagogen. Houd hiervoor het aantal herregistratiepunten aan.

Je ontvangt een geaccrediteerd certificaat als:
• Je actief hebt deelgenomen in de klassikale bijeenkomsten
• Je 100% van de online uren hebt doorlopen
• Je een voldoende hebt voor je toetsing (beoordeeld door docent)
• Je minimaal 90% aanwezig bent geweest tijdens de klassikale uren. Ben je tussen de 80 en 90% aanwezig geweest, kun je in de meeste gevallen een vervangende opdracht maken.

Je ontvangt een bewijs van deelname, zonder accreditaties als:
• Je minimaal 70% aanwezig bent geweest
• Je geen voldoende hebt gehaald voor de toetsing
• Actieve deelname en afronding van de online elementen is wel vereist.

Aan bovenstaande informatie m.b.t. de accreditatiepunten kunnen geen rechten worden ontleend. Voor de actuele stand van zaken verwijzen we je naar PE-online. Kom je er niet uit, mail gerust naar info@pao.nl en we helpen jou verder.

Voor de VGCt-accreditatie geldt ook de voorwaarde dat je geschikt bent voor de voortzetting van de opleiding tot cognitief gedragstherapeut. De docent beoordeelt dit op grond van de basiscursus.

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Doelgroepen

Doelgroepen

Ben jij een universitair opgeleide psycholoog, pedagoog of arts? Spreekt cognitieve gedragstherapie jou aan? Wil jij een sterke CGT basis? Volg dan de basiscursus CGT.

Hierin doe je kennis en vaardigheden op rondom basisprincipes van de cognitieve gedragstherapie. Bovendien leer je deze vorm van therapie praktisch toepassen.

Universitair opgeleide psychologen, pedagogen, artsen. Je bent bekend de classificaties van angst- en stemmingsstoornissen volgens de DSM.
Voor deelname aan de basiscursus is het van belang dat je tijdens de cursus praktisch kunt oefenen met de vaardigheden die je in de cursus leert. Dat kan via een baan maar ook een stage- of werkervaringsplaats.

Deze cursus is zowel gericht op kinderen & jeugdigen als ouderen. Deze cursus wordt verzorgd door verschillende docenten, met ieder hun eigen expertise. Klik op ieders docentenpagina om te kijken welke docent het beste bij je past.

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Programma

Programma

Elke docent behandelt de volgende onderwerpen (in wisselende volgordes)

Bijeenkomst 1: Van leertheorie (KO/OC) naar probleemtaxatie (FABA) I

  • Leertheorieën: klassieke en operante conditionering
  • Klassieke en operante conditionering
  • Nut van evidence based werken
  • Van klassieke conditionering naar betekenisanalyse
  • Van operante conditonering naar functieanalyse
  • 3 soorten gedrag

Bijeenkomst 2: Van leertheorie (KO/OC) naar probleemtaxatie (FABA) II

  • Functieanalyse en motiverende en richtinggevende socratische vragen om deze op stellen
  • Betekenisanalyse en motiverende en richtinggevende socratische vragen om deze op te stellen
  • Verschillende fasen in het cognitief gedragstherapeutisch proces
  • Protocollair vs maatbehandeling
  • Brewin als ondergrond van alle therapieën

Bijeenkomst 3: CGt intake en van HT & FABA naar (interventies in het) behandelplan 

  • Intake en indicatiestelling (met behulp van tools)
  • Beschrijvende diagnostiek; de beschrijvende diagnose
  • HT en FABA; oefenen in het opstellen daarvan
  • HT en FABA; als cognitief gedragstherapeutische interventies
  • Cognitief gedragstherapeutische interventies; welke zijn er?
  • Koppeling van interventies aan analyses
  • Fasering van interventies

Bijeenkomst 4: Interventies: Socratische dialoog en gedachterapport

  • Cognitieve model
  • Koppeling cognitieve model en leertheoretisch model
  • Gedachterapport
  • Socractische dialoog met socratische motiveringstechnieken

Bijeenkomst 5: Interventies: Exposure en gedragsexperimenten (GE)

  • Exposure en gedragsexperiment: achtergrond en werkzaamheid, verschillende vormen van exposure
  • Verschillen en overeenkomsten exposure – GE
  • Exposure en GE: indicatie en procedure
  • Motiveren voor deze interventies m.b.v. de socratische dialoog
  • Plaatsing van deze interventies in de functie- en betekenisanalyses
  • Evaluatie leerdoelen en eventueel bijstellen/aanscherpen persoonlijke leerdoelen
  • Gedragsexperimenten op verschillende niveaus binnen het cognitieve model

Bijeenkomst 6:Van probleemtaxatie naar interventies: US-UR herevaluatietechnieken I
Meerdimensionaal evalueren, Imaginatie en rescripting (ImRs), Flash Forward

  • Wat zijn US/UR herevaluatietechnieken en waar grijpen ze op in?
  • Meerdimensionaal evalueren
  • Imagery and rescripting (ImRs)
  • Flash Forward

Bijeenkomst 7: Van probleemtaxatie naar interventies: US-UR herevaluatie-technieken II
COMET bij negatief zelfbeeld

  • COMET: achtergrond en werking
  • In de herhaling; Retrieval memory competitie Brewin
  • COMET: indicatie en toepassing
  • Toepassingsgebieden van COMET
  • Witboek

Bijeenkomst 8: Stoornis-specifiek: Sociale angst  

  • Sociale angststoornis: achtergrond, verklaringsmodellen
  • Sociale angststoornis: analyses en interventies
  • Taakconcentratietraining

Bijeenkomst 9: Stoornis-specifiek: Paniekstoornis

  • Paniekstoornis: achtergrond, verklaringsmodellen
  • Paniekstoornis: analyses en interventies
  • Interoceptieve exposure

Bijeenkomst 10: Stoornis-specifiek: Depressie en Suïcidaliteit I

  • Richtlijnen depressie
  • Medicatie en psychotherapie
  • Protocol depressie
  • Andere (werkzame) behandelingen depressie

Bijeenkomst 11: Stoornis-specifiek: Depressie en Suïcidaliteit II

  • Richtlijnen depressie en suicidaliteit
  • Beschrijvende diagnose/structuurdiagnose
  • Suicide risicotaxaties
  • Rouw en PCRS

Bijeenkomst 12: Stoornisspecifiek: PTSS

  • PTSS en overige trauma- en stressgerelateerde stoornissen en het cognitief gedragstherapeutisch proces hierbij.
  • Richtlijnen voor de behandeling van PTSS
  • Cognitief gedragstherapeutische technieken als imaginaire exposure (IE) en symbolisch schrijven.
  • EMDR als interventie bij PTSS
  • Psycho-educatie en uitvoering interventies en methoden bij PTSS bij diverse doelgroepen
  • Belang van Exposure of GE ná IE of EMDR

Daarnaast hebben de verschillende docenten een eigen expertise, die terugkomt in de cursus.
Bij Sonja van Heumen is er een dag aandacht voor ontwikkelingsstoornissen. Bij Dorine Sanders en Steven Strietman is er meer aandacht voor depressie, suïcide en PTSS.

Tijdsinvestering en doorlooptijd
Je moet rekening houden met een tijdsinvestering van 18 uur voorafgaand aan een online lesdag. Deze 18 uur bestaat uit huiswerkuren én online cursusuren in jouw online leeromgeving. Bij de start van de cursus krijg je toegang tot de online leeromgeving. Hierin vind je de te bestuderen literatuur én de opdrachten.. De cursus bestaat uit 74 online cursusuren.

Werkwijze
De cursus is opgebouwd uit drie onderdelen: huiswerkuren, online cursusuren en online lesuren.
Ter voorbereiding op de cursusdagen lees je de literatuur, pas je geleerde kennis toe jouw praktijk, en kijk je hier kritisch op terug. Dit valt onder huiswerkuren.
Daarnaast volg je voorafgaand aan elke online lesdag 3 á 4 online cursusuren. Hierin krijg je theoretische basiskennis, oefen je gedragstherapeutische vaardigheden met virtuele cliënten, maak je discussieopdrachten en vragen om na te gaan of je de stof begrijpt.
Vervolgens ga je naar de online lesdag. Deze is gericht op nabespreken en het toepassen van de online geleerde kennis op casussen en de eigen praktijk. Ook is er veel ruimte voor discussie en uitwisseling van kennis.

Toetsing
We toetsen tijdens deze cursus op verschillende manieren. We kijken naar aanwezigheid en deelname aan de bijeenkomsten en online cursusuren. Ook is er een online theorietoets aan het einde van de cursus. Bovendien schrijf je een casusverslag (naar analogie van een N=1 studie), dat door de docent wordt beoordeeld.

Onderwerpen
In het inleidende deel van de cursus staat de kennismaking met cgt centraal. Je leert verschillende fasen van het gedragstherapeutisch proces kennen. We kijken naar de plaats van cgt binnen de psychotherapie en ggz. Ook is er aandacht voor kennismaking met cgt in relatie tot jouw eigen werkveld.

Vervolgens gaan het we de stappen van het gedragstherapeutisch proces uitdiepen: kennismaking, klachteninventarisatie, taxatiefase, opstellen van het behandelplan en de fasering van de interventies. Ook is er aandacht voor evaluatie en afronding van behandelingen. Bovendien besteden we aandacht aan de therapeutische setting.

In het verdiepende deel besteden we aandacht aan basisinterventies en klachtspecifieke interventies bij diverse problematiek, zoals angst- en stemmingsstoornissen, trauma en suïcidaliteit.

Bekend veronderstelde literatuur
Franken, I., Muris, P., & Denys, D. (2019). Psychopathologie. Oorzaken, diagnostiek en behandeling. Uitgeverij De Tijdstroom. ISBN 9789024430406

Daarnaast bevat de boekenlijst nog een aantal andere boeken (verschilt per uitvoering).
We laten je ruim voor de startdatum van de cursus via onze online leeromgeving weten over welke boeken je moet beschikken. Naast de aan te schaffen literatuur vind je in de online leeromgeving ook eventuele aanvullende artikelen, het cursusprogramma en voor elke bijeenkomst de voorbereidende opdrachten.

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Het Team

Programmamanager

Renske Roumen

renske.roumen@pao.nl

Heb je inhoudelijke of praktische vragen over deze cursus? Wil je weten of de cursus past bij jouw praktijk en vooropleiding? Neem dan contact met mij op. Ik denk graag met je mee en help je bij het maken van een goede keuze. Als het nodig is leg ik je vragen voor aan de docent. Ook zorg ik ervoor dat de cursus vlekkeloos verloopt.

Docent(en)

Steven Strietman

Docent PAO

Sonja van Heumen

Docent PAO

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Resultaat

Resultaat

Na afloop van de cursus kun je zelfstandig cognitieve gedragstherapieën uitvoeren onder supervisie.
Specifiek:

  • Heb je kennis opgedaan van de geschiedenis en de achtergrond van cognitieve gedragstherapie. Je kent begrippen als klassieke conditionering en operante conditionering, de principes van leren en gedrag en de etiologie van klachten.
  • Ben je in staat om vast te stellen wat er bij de cliënt aan de hand is. Dit doe je door een taxatieproces uit te voeren, waarin diagnostiek, een holistische theorie functie- en betekenisanalyses en de hulp­vra(a)g(en) van de cliënt centraal staan.
  • Kan je op basis van het uitgevoerde taxatieproces en de toegepaste analyses een behandelplan opstellen waarbij de voorgestelde interventies logisch volgen uit en samenhang hebben met de opgestelde analyses.
  • Kun je besluiten welk(e) behandel­plan/ methoden op grond van wetenschappelijke inzichten voor de cliënt het meest aangewezen is.
  • Ben je in staat een adequate afweging te maken tussen het volgen van een protocol of het beslissen voor een behandeling op maat (zgn protocol+).
  • Heb je vaardigheden opgedaan gericht op het toepassen van cgt-basis­interventies, waaronder het gedachterapport, gedragsexperiment, exposure en US/UR herevaluatietechnieken.
  • Ken je de kenmerken van verschillende angst- en stemmingsstoornissen en kan je ze diagnosticeren.
  • Ken je biologische, psychologische, leertheoretische en systeemverklaringen voor het ontstaan van een aantal angst- en stemmingsstoornissen.
  • Ken je de psychometrische kwaliteiten van de meest gangbare instrumenten om angst- en stemmingsstoornissen te meten. Ook weet je hoe je dit kan opzoeken en waar je dan op let.
  • Ken je cognitieve en gedragstherapeutische interventies om angst- en stemmings­stoornissen protocollair te behande­len en pas je deze ook toe.
  • Ken je de onderzoeken naar het effect van psychofarmacologische, psycho­logische en gecombineerde behandeling van angst- en stemmingsstoornissen.
  • Kun je reflecteren op jouw eigen proces. Je kan de therapeutische relatie weergeven in analyses, zodat je vanuit daar aanpassingen kan doen in het belang van cliënt en therapeut.
  • Kun je een behandelplan voor angst- en stemmingsstoornissen uitvoeren en evalueren.

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Data / locaties

Data & Locaties

Startdatum 

6 apr 2021
ONLINE
20210406
Beschikbaar

Docent: Steven Strietman

dinsdag6 april 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag20 april 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag18 mei 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag1 juni 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag15 juni 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag29 juni 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag6 juli 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag14 september 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag28 september 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag12 oktober 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag 2 november 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag16 november 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag30 november 202109:30 – 16:00Reserve dag

 

Startdatum 

25 mei 2021
ONLINE
20210525
Beschikbaar

Docent: Dorine Sanders

dinsdag25 mei 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag8 juni 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag22 juni 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag6 juli 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag7 september 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag23 november 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag7 december 202109:30 – 16:00ONLINE
dinsdag18 januari 202209:30 – 16:00ONLINE
dinsdag25 januari 202209:30 – 16:00ONLINE
dinsdag8 februari 202209:30 – 16:00ONLINE
dinsdag8 maart 202209:30 – 16:00ONLINE
dinsdag22 maart 202209:30 – 16:00ONLINE
dinsdag29 maart 202209:30 – 16:00Reserve dag

 

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Reviews

Plaats een review

Er zijn nog geen reviews.

​

Wij helpen je graag!

Wil je meedoen? Dan is actie nodig. Schrijf je zo snel mogelijk in.

Heb je een vraag over deze cursus?

Stuur ons hier een bericht .

of bel: 085 – 487 93 10 

Inschrijven 100% ONLINE Basiscursus cognitieve gedragstherapie volwassenen en kinderen & jeugdigen
Inschrijven
Volg ons ook op Instagram!
[Kennisdossier corona] Helaas zijn we er nog niet vanaf, van corona. Hoe kunnen we er dan zo goed mogelijk mee omgaan in ons werk als profes…
[Kennisdossier corona] Helaas zijn we er nog niet vanaf, van corona. Hoe kunnen we er dan zo goed mogelijk mee omgaan in ons werk als profes…
[Oplossingsgerichte therapie/werken] Focus op oplossingen, de gewenste situatie en de toekomst, als uitgangspunt voor een therapiesessie. Da…
[Oplossingsgerichte therapie/werken] Focus op oplossingen, de gewenste situatie en de toekomst, als uitgangspunt voor een therapiesessie. Da…
[Interview: adviseren en consulteren] Hoe kun je de competenties van jouw gesprekspartner versterken? Hoe kun je, door de verbinding met je…
[Interview: adviseren en consulteren] Hoe kun je de competenties van jouw gesprekspartner versterken? Hoe kun je, door de verbinding met je…
Wij houden je op de hoogte!

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en weet alles als eerste!

Aanmelden

Aanbod op thema

  • Kind en Jeugd
  • Cognitieve gedragstherapie
  • Volwassen en ouderen
  • Professionele vaardigheden
  • Verstandelijke beperking
  • Oplossingsgerichte Therapie
  • 100% online leren
Menu
  • Kind en Jeugd
  • Cognitieve gedragstherapie
  • Volwassen en ouderen
  • Professionele vaardigheden
  • Verstandelijke beperking
  • Oplossingsgerichte Therapie
  • 100% online leren

Over PAO

  • Over ons
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen
Menu
  • Over ons
  • Onze docenten
  • Veelgestelde vragen

Kennis en inspiratie

  • Experts aan het woord
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies
Menu
  • Experts aan het woord
  • Incompany
  • Online Leren
  • Opleidingsadvies

Contact opnemen

085-4879310
info@pao.nl
Stel een vraag

  • © PAO Psychologie Nascholing & Opleiding
  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring
Menu
  • © PAO Psychologie Nascholing & Opleiding
  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring

Stel een vraag

Heb je een vraag over ons aanbod? Ben je op zoek naar een incompany cursus? Of wil je gratis opleidingsadvies? Stel hier je vraag en wij bellen of mailen je binnen drie werkdagen terug! Je kunt ons ook bellen via: 085 4879310.